Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fået den (synes jeg selv) rasenes gode ide at få alle simmere i Skandinavien til at plotte sig ind på et kort.

Ideen er simpel.

Udgangspunktet er google-map. Man skriver sit navn og hvor man bor, og en eventuel hilsen. Hvis man vil kan man også uploade et billede.

http://www.risingconcepts.com/frapper/scandinavia

Eneste aberdabei er, at det kun er mig der kan slette/rette, hvis I skriver forkert. Så sørg for at få den rigtig i første hug.

Men der er ikke noget med at man skal af med e-mail-adresser, kontonummer eller noget andet.

Kortet kan byerne, men er ikke 100% præcis med positionen. Fx er jeg sat ude i forstæderne, selv om jeg bor tæt på vandet. Men det er close enough.

Så lad kortet vokse med hilsner, og spred ordet til andre simmere.

Skrevet

Prøver å legge meg inn, men den kommer med feilmelding om at 'city not found' eller noe slikt. Jeg har prøvd flere måter å skrive inn på, men det fungerer ikke. Har prøvd med Blystadlia, den riktige adressen, Lillestrom, Lillestrøm, Strømmen.

Hvordan skal by/sted skrives.

Hilsen

Jan

Skrevet

Får feil på siden med min "nye" PC som kjører Win2k Pro SP4, IE 5. Kartet kommer ikke opp. Skal prøve å oppgradere men bare så du vet det =)

Line 212

Char 3

"GMap" is undefined

Code 0

Skrevet

Her er min mening.

Jeg synes dette tiltaket er en god ide' Men må bare si at når man skal presentere seg selv med å skrive inn sitt eksempelvis navn og komentere seg selv med "Hello World" blei dette for dumt. Trodde det var noe mere seriøst.

Slikt burdte bli redigert.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...