Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hvor bor de skandinaviske simmere?

Featured Replies

Jeg har fået den (synes jeg selv) rasenes gode ide at få alle simmere i Skandinavien til at plotte sig ind på et kort.

Ideen er simpel.

Udgangspunktet er google-map. Man skriver sit navn og hvor man bor, og en eventuel hilsen. Hvis man vil kan man også uploade et billede.

http://www.risingconcepts.com/frapper/scandinavia

Eneste aberdabei er, at det kun er mig der kan slette/rette, hvis I skriver forkert. Så sørg for at få den rigtig i første hug.

Men der er ikke noget med at man skal af med e-mail-adresser, kontonummer eller noget andet.

Kortet kan byerne, men er ikke 100% præcis med positionen. Fx er jeg sat ude i forstæderne, selv om jeg bor tæt på vandet. Men det er close enough.

Så lad kortet vokse med hilsner, og spred ordet til andre simmere.

Prøver å legge meg inn, men den kommer med feilmelding om at 'city not found' eller noe slikt. Jeg har prøvd flere måter å skrive inn på, men det fungerer ikke. Har prøvd med Blystadlia, den riktige adressen, Lillestrom, Lillestrøm, Strømmen.

Hvordan skal by/sted skrives.

Hilsen

Jan

Får feil på siden med min "nye" PC som kjører Win2k Pro SP4, IE 5. Kartet kommer ikke opp. Skal prøve å oppgradere men bare så du vet det =)

Line 212

Char 3

"GMap" is undefined

Code 0

Her er min mening.

Jeg synes dette tiltaket er en god ide' Men må bare si at når man skal presentere seg selv med å skrive inn sitt eksempelvis navn og komentere seg selv med "Hello World" blei dette for dumt. Trodde det var noe mere seriøst.

Slikt burdte bli redigert.