Skrevet 3. oktober 2005 19 år Nå jeg skal legge inn bilder så blir ikke bildene større enn eksempelet som er vist under. Hva er feil og hva skal jeg gjøre? Jeg bruker Print Screen-knappen og Paint midlertidig. Noen bedre forslag? Har ikke Photoshop! [image]http://i11.photobucket.com/albums/a181/sindre2/test.jpg[/image]
Skrevet 3. oktober 2005 19 år Har du fsscreen? Hvis ikke last ned den fra filbiblioteket. Da tar du fotsatt bilder med Print Screen knappen. Rediger bildene med f.eks XnView
Skrevet 3. oktober 2005 19 år Forfatter Skal prøve! Men: Har tatt noen bilder som jeg har i Paint nå, som jeg bare får i den størrelsen som jeg viste i eksempelt. Kan jeg bruke de i de programmet du nevnte?
Skrevet 3. oktober 2005 19 år Forfatter Har du fsscreen? Hvis ikke last ned den fra filbiblioteket. Da tar du fotsatt bilder med Print Screen knappen. Rediger bildene med f.eks XnView Noen som gidder å sjekke den linken? Ser bare en blank side jeg
Skrevet 3. oktober 2005 19 år Linken fungerer utmerket her hos meg Du må nok se over PC'en din vil jeg tro.
Skrevet 3. oktober 2005 19 år ja, hvis du lagrer de du har i Paint så kan du gjøre dem større i XnView
Skrevet 3. oktober 2005 19 år Forfatter ja, hvis du lagrer de du har i Paint så kan du gjøre dem større i XnView Hvordan?
Skrevet 3. oktober 2005 19 år Når du starter, må du hente fra de bildene du vil ordne med. Det er som å åpne et dokument i Word
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.