October 3, 200520 yr Nå jeg skal legge inn bilder så blir ikke bildene større enn eksempelet som er vist under. Hva er feil og hva skal jeg gjøre? Jeg bruker Print Screen-knappen og Paint midlertidig. Noen bedre forslag? Har ikke Photoshop! [image]http://i11.photobucket.com/albums/a181/sindre2/test.jpg[/image]
October 3, 200520 yr Har du fsscreen? Hvis ikke last ned den fra filbiblioteket. Da tar du fotsatt bilder med Print Screen knappen. Rediger bildene med f.eks XnView
October 3, 200520 yr Author Skal prøve! Men: Har tatt noen bilder som jeg har i Paint nå, som jeg bare får i den størrelsen som jeg viste i eksempelt. Kan jeg bruke de i de programmet du nevnte?
October 3, 200520 yr Author Har du fsscreen? Hvis ikke last ned den fra filbiblioteket. Da tar du fotsatt bilder med Print Screen knappen. Rediger bildene med f.eks XnView Noen som gidder å sjekke den linken? Ser bare en blank side jeg
October 3, 200520 yr Author ja, hvis du lagrer de du har i Paint så kan du gjøre dem større i XnView Hvordan?
October 3, 200520 yr Når du starter, må du hente fra de bildene du vil ordne med. Det er som å åpne et dokument i Word