Dag Johansen Skrevet 18. november 2000 Skrevet 18. november 2000 Jeg la ut Lennart's texturer i går, og etterpå ser det ut som om "halve verden" har linket opp siden med filene hans. Dette medførte at 1000+ stykker forsøkte å laste ned 70 MB hver, med det resultatet at alt ble sirup på webserveren. Nå har jeg et script som synkroniserer filene på webserveren og ftp-serveren slik at trafikken skal ledes til ftp-serveren, og dette skal gå hver natt ca. klokken 0100. (dette er for å gjøre det enkelt for meg å vedlikeholde dette, siden jeg da bare har en server å forholde meg til) Nå gjorde lasten på serveren at dette skar seg i natt, og alle fortsatte derfor å hente filer fra webserveren. Når jeg logget på tidlig i dag var det omtrent umulig å komme inn på flightsim.no, men dette er nå fixet siden texturene nå hentes fra ftp-serveren. (Og det hentes ennå texturer hvert minutt....) Jeg må bare beklage at ting gikk tregt for de som var innom i går kveld/natt, men jeg håper dette er noe som ikke skjer flere ganger. ------------------ Dag Johansen Siter
Frode Stølen Skrevet 18. november 2000 Skrevet 18. november 2000 Det så jeg... Det tok jo 40 år å vente på sidene(selv om jeg var en av de som holdt på å laste ned texturer...) ------------------ LN-STO Siter
Kjell Martinsen Skrevet 18. november 2000 Skrevet 18. november 2000 .. og så jeg, som begynte å tro at det var noe gæernt med min maskin... [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/rolleyes.gif[/image] KjellM Siter
Gjest Skrevet 18. november 2000 Skrevet 18. november 2000 Jeg lastet ned texturene og brukte over 3 stivetimer før jeg fikk alt i boks. Oddbjørn Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.