Magnus Øverås Skrevet 20. oktober 2000 Skrevet 20. oktober 2000 Hei Jeg har lenge sett etter en SH3 Seaking i norske farger. Jeg lurer på om noen kan tenke seg å lage et Seaking i norske farger, eller om noen vet om et som allerede er laget. Jeg kan sikkert skaffe bilder og info om helikopteret. Magnus Øverås LN-MSE Siter
Geir Gundersen Skrevet 20. oktober 2000 Skrevet 20. oktober 2000 Snakker du om et plastbyggesett, RC-modell eller hva nå? Selv har jeg byggd en plastmodell av en norsk Sea King i skala 1:72. Mvh Geir Siter
Krister Bye Skrevet 20. oktober 2000 Skrevet 20. oktober 2000 hei, Tror nok han mener til en eller annen Flight simulator versjon Fs98 eller 2000. krister Siter
Geir Gundersen Skrevet 21. oktober 2000 Skrevet 21. oktober 2000 quote: Originally posted by Krister Bye: hei, Tror nok han mener til en eller annen Flight simulator versjon Fs98 eller 2000. krister Ja, selvfølgelig! [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image] Tror jeg skrev mitt innlegg mens jeg var i en annen verden! Mvh Geir Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.