October 20, 200025 yr Hei Jeg har lenge sett etter en SH3 Seaking i norske farger. Jeg lurer på om noen kan tenke seg å lage et Seaking i norske farger, eller om noen vet om et som allerede er laget. Jeg kan sikkert skaffe bilder og info om helikopteret. Magnus Øverås LN-MSE
October 20, 200025 yr Snakker du om et plastbyggesett, RC-modell eller hva nå? Selv har jeg byggd en plastmodell av en norsk Sea King i skala 1:72. Mvh Geir
October 20, 200025 yr hei, Tror nok han mener til en eller annen Flight simulator versjon Fs98 eller 2000. krister
October 21, 200025 yr quote: Originally posted by Krister Bye: hei, Tror nok han mener til en eller annen Flight simulator versjon Fs98 eller 2000. krister Ja, selvfølgelig! [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image] Tror jeg skrev mitt innlegg mens jeg var i en annen verden! Mvh Geir
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.