Erik H. Bakke Skrevet 3. oktober 2000 Skrevet 3. oktober 2000 I det siste har eg sett et Fokker 50 fra KLM Cityhopper på Flesland. Flyet har stått parkert ved gate på innenlands avdelingen. Er det noken som veit meir om dette flyet, om det er leaset inn for å avlaste på NAS sine ruter, eller om dette er et fly som går til UK, men som står parkert på innenlands avdelingen på grunn av ombygningsarbeidet som foregår på Flesland? Siter
Gjest Skrevet 3. oktober 2000 Skrevet 3. oktober 2000 Såvidt jeg vet så låner NAS en F50 fra KLM fordi en av deres maskiner er på en "rutinekontroll". NAS Skal låne den i ca 6mnd mvh Andreas Siter
Åge Olsen Skrevet 3. oktober 2000 Skrevet 3. oktober 2000 quote: Originally posted by Andreas Gimse: Såvidt jeg vet så låner NAS en F50 fra KLM fordi en av deres maskiner er på en "rutinekontroll". NAS Skal låne den i ca 6mnd mvh Andreas Hvorfor NAS benytter denne KLM-maskinen vet jeg ikke, men den flyr ihvertfall den vanlige vestlndsruta Bergen - Molde - Kr.Sund - Trondheim... og tilbake. Åge Siter
Roald Hansen Skrevet 3. oktober 2000 Skrevet 3. oktober 2000 Dette http://www.flightsim.no/ubb/Forum5/HTML/002061.html" TARGET=_blank>innlegget forklarer mer om det innleide F-50. Se de tre siste postingene fra rundt 20. september. Hilsen Roald [Endret av Roald Hansen 03-10-2000.] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.