October 3, 200025 yr I det siste har eg sett et Fokker 50 fra KLM Cityhopper på Flesland. Flyet har stått parkert ved gate på innenlands avdelingen. Er det noken som veit meir om dette flyet, om det er leaset inn for å avlaste på NAS sine ruter, eller om dette er et fly som går til UK, men som står parkert på innenlands avdelingen på grunn av ombygningsarbeidet som foregår på Flesland?
October 3, 200025 yr Såvidt jeg vet så låner NAS en F50 fra KLM fordi en av deres maskiner er på en "rutinekontroll". NAS Skal låne den i ca 6mnd mvh Andreas
October 3, 200025 yr quote: Originally posted by Andreas Gimse: Såvidt jeg vet så låner NAS en F50 fra KLM fordi en av deres maskiner er på en "rutinekontroll". NAS Skal låne den i ca 6mnd mvh Andreas Hvorfor NAS benytter denne KLM-maskinen vet jeg ikke, men den flyr ihvertfall den vanlige vestlndsruta Bergen - Molde - Kr.Sund - Trondheim... og tilbake. Åge
October 3, 200025 yr Dette http://www.flightsim.no/ubb/Forum5/HTML/002061.html" TARGET=_blank>innlegget forklarer mer om det innleide F-50. Se de tre siste postingene fra rundt 20. september. Hilsen Roald [Endret av Roald Hansen 03-10-2000.]
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.