Skrevet 28. september 2004 20 år Hei ! Jeg lurte på om det bor noen i mitt nærområde som har god peiling på flightsim 2004, PDMG 737 og FMC. Det kunne vært kjekt å se hvordan andre gjør ting i cockpiten og kanskje fange opp ett å anna trikset. Kanskje jeg gjør utfører ting på en tungvint måte osv, eller jeg kan bidra med noe. Det hadde vært kjekt om det hadde gått an å møtes, både for felles interresse og deling av kunnskap. Mvh Christian ctodal@bluezone.no
Skrevet 28. september 2004 20 år Bor i Kr-sund jeg også, men har heller ikke PMDG. Det går mest i Fokker 27/50 her hos meg. Blir faktisk ikke så mye flyging, men bruker desto mer tid til repaints,bygging, og forbedringer.
Skrevet 28. september 2004 20 år Vel. det har blitt lite flyving og mest ATC på meg i det siste;) bortsett fra enkelte dager da.. da er det flyet som gjelder.. FFX B737-500 går det mest i her.. Og en del lengre Charter turer blir det også
Skrevet 29. september 2004 20 år Forfatter Noen av dere som skal på Convention i helga da ? Christian
Skrevet 29. september 2004 20 år Også fra Kristiansund, men for tiden bosatt i Oslo (Hallo Christian!) Men kjekt at det er baill'iser som er FS-interesserte. Fikk en fin klappsetetur med F50 til KSU på fredag. Og hvis dere følger med på flykapringen i Bodø i dag, så er det også en kristiansunder, Chris Carlsen, som er reporter i NRK.
Skrevet 29. september 2004 20 år Forfatter Er det du Sindre....hehe... Så du er en simmer du også da. Det visste jeg ikke. Aktiv eller ?
Skrevet 29. september 2004 20 år Ikke noe TC på meg nei desverre slik er det når man jobber. spiller du noe på VATSIM da?
Skrevet 30. september 2004 20 år Er det du Sindre....hehe... Så du er en simmer du også da. Det visste jeg ikke. Aktiv eller ? Det er meg ja Og ja, jeg er ganske aktiv simmer.. Har blitt noen timer foran skjermen gitt - selv om jeg ikke har det mest moderne utstyret akkurat.. Kanskje vi skulle fly noen turer sammen en dag...?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.