Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei !

Jeg lurte på om det bor noen i mitt nærområde som har god peiling på flightsim 2004, PDMG 737 og FMC. Det kunne vært kjekt å se hvordan andre gjør ting i cockpiten og kanskje fange opp ett å anna trikset. Kanskje jeg gjør utfører ting på en tungvint måte osv, eller jeg kan bidra med noe. Det hadde vært kjekt om det hadde gått an å møtes, både for felles interresse og deling av kunnskap.

Mvh

Christian

ctodal@bluezone.no

Skrevet

Bor i Kr-sund jeg også, men har heller ikke PMDG. Det går mest i Fokker 27/50 her hos meg. Blir faktisk ikke så mye flyging, men bruker desto mer tid til repaints,bygging, og forbedringer.

Skrevet

Vel. det har blitt lite flyving og mest ATC på meg i det siste;) bortsett fra enkelte dager da.. da er det flyet som gjelder..

FFX B737-500 går det mest i her..

Og en del lengre Charter turer blir det også

Skrevet

Også fra Kristiansund, men for tiden bosatt i Oslo (Hallo Christian!) Men kjekt at det er baill'iser som er FS-interesserte. Fikk en fin klappsetetur med F50 til KSU på fredag.

Og hvis dere følger med på flykapringen i Bodø i dag, så er det også en kristiansunder, Chris Carlsen, som er reporter i NRK.

Skrevet
Er det du Sindre....hehe... Så du er en simmer du også da. Det visste jeg ikke.

Aktiv eller ?

Det er meg ja ""

Og ja, jeg er ganske aktiv simmer.. Har blitt noen timer foran skjermen gitt - selv om jeg ikke har det mest moderne utstyret akkurat.. Kanskje vi skulle fly noen turer sammen en dag...?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …