Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Noen som bor i nærheten av Kristiansund ?

Featured Replies

Hei !

Jeg lurte på om det bor noen i mitt nærområde som har god peiling på flightsim 2004, PDMG 737 og FMC. Det kunne vært kjekt å se hvordan andre gjør ting i cockpiten og kanskje fange opp ett å anna trikset. Kanskje jeg gjør utfører ting på en tungvint måte osv, eller jeg kan bidra med noe. Det hadde vært kjekt om det hadde gått an å møtes, både for felles interresse og deling av kunnskap.

Mvh

Christian

ctodal@bluezone.no

Bor i Kr-sund jeg også, men har heller ikke PMDG. Det går mest i Fokker 27/50 her hos meg. Blir faktisk ikke så mye flyging, men bruker desto mer tid til repaints,bygging, og forbedringer.

Vel. det har blitt lite flyving og mest ATC på meg i det siste;) bortsett fra enkelte dager da.. da er det flyet som gjelder..

FFX B737-500 går det mest i her..

Og en del lengre Charter turer blir det også

Også fra Kristiansund, men for tiden bosatt i Oslo (Hallo Christian!) Men kjekt at det er baill'iser som er FS-interesserte. Fikk en fin klappsetetur med F50 til KSU på fredag.

Og hvis dere følger med på flykapringen i Bodø i dag, så er det også en kristiansunder, Chris Carlsen, som er reporter i NRK.

Er det du Sindre....hehe... Så du er en simmer du også da. Det visste jeg ikke.

Aktiv eller ?

Det er meg ja ""

Og ja, jeg er ganske aktiv simmer.. Har blitt noen timer foran skjermen gitt - selv om jeg ikke har det mest moderne utstyret akkurat.. Kanskje vi skulle fly noen turer sammen en dag...?