Skrevet 20. september 2004 20 år Har begynt og sette meg inn i det og lurer litt på: Når startet man med dette Og er det fremdeles i bruk i dag Vet at Concorden brukte det. Takker for svar
Skrevet 20. september 2004 20 år www.simufly.com/ins Vet ikke om du allerede har lastet den ned, men den funker bra. Er også et forum der hvor du kanskje kan få svar på spørsmålet ditt. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg noe mer.
Skrevet 20. september 2004 20 år DC10 har også dette, sjekk Nordic Simulator Center i Skedsmo. mvh Magnus Wennevold
Skrevet 20. september 2004 20 år Forfatter Takker for svar, dere Bruker INS til Concorden nå Lærte veldig mye om det også.
Skrevet 21. september 2004 20 år Var den vanskelig å installere? Behøves det noen forandring i panelfoler eller liknende. Har du evt. en manuel for INS?
Skrevet 22. september 2004 20 år Forfatter Var den vanskelig å installere? Behøves det noen forandring i panelfoler eller liknende. Har du evt. en manuel for INS? nei! ikke vanskelig og innstallere, manualer ligger i civa mappa som ligger i fs mappa
Skrevet 27. september 2004 20 år Hei, jeg prøver å installere INS i Flight1's DC9. Da blir INS instrumentene bittesmå og kan ikke undockes. Jeg mener jeg har gjort installasjonen rett. Kan du hjelpe meg her? Jeg kan maile deg panelfila evt. ????
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.