September 20, 200421 yr Har begynt og sette meg inn i det og lurer litt på: Når startet man med dette Og er det fremdeles i bruk i dag Vet at Concorden brukte det. Takker for svar
September 20, 200421 yr www.simufly.com/ins Vet ikke om du allerede har lastet den ned, men den funker bra. Er også et forum der hvor du kanskje kan få svar på spørsmålet ditt. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg noe mer.
September 20, 200421 yr DC10 har også dette, sjekk Nordic Simulator Center i Skedsmo. mvh Magnus Wennevold
September 20, 200421 yr Author Takker for svar, dere Bruker INS til Concorden nå Lærte veldig mye om det også.
September 21, 200421 yr Var den vanskelig å installere? Behøves det noen forandring i panelfoler eller liknende. Har du evt. en manuel for INS?
September 22, 200421 yr Author Var den vanskelig å installere? Behøves det noen forandring i panelfoler eller liknende. Har du evt. en manuel for INS? nei! ikke vanskelig og innstallere, manualer ligger i civa mappa som ligger i fs mappa
September 27, 200421 yr Hei, jeg prøver å installere INS i Flight1's DC9. Da blir INS instrumentene bittesmå og kan ikke undockes. Jeg mener jeg har gjort installasjonen rett. Kan du hjelpe meg her? Jeg kan maile deg panelfila evt. ????