Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
  • Forfatter

Har bare prøvd å ta av derfra noen ganger i kveld, men de fleste forsøkene har gått rett i fjellveggen. Men klarte det faktisk med default Beech-350'n til slutt (såvidt, såvidt).

 

HeHe, så enig! Men det må vel være den mest vanskeligste final du finner på denne jord? ""

 

Ja, alldeles håpløs. Skjønt Piper Cub i kraftig motvind eller Pilatus Porter'n på en god kan nok kanskje klare det.

""

Skrevet

Har gjort tre take off-forsøk derfra en gang med Cessna 172. Greide det på tredje forsøk ved å "sirkle meg opp" med en ytterst kort radius...! ""

Skrevet

Hehehe "" Minner meg om en flyplass et par nm sør for Dublin Intl (EIDW) for dere som har lago's mesh over området... flyplassen ligger plutselig i ei sånn grop ""

Skrevet
  • Forfatter

Ja, SESM var tøff den.

 

Prøvde med Default C-172; ikke nok med at den ligger høyt som fy og motor og vinger biter dårlig, det var som om fjellveggene nede i gropa der nærmest var magnetiske. Flymaskinen oppførte seg helt merkelig og ble trukket hit og dit hele tiden, men kom da til slutt over kanten etter 5-6 sirklinger og gjennomsnittlig 300 ft/min climb.

 

Litt moro dette når MS gjør dette så inn i hampen hinsides all fornuft. ""

Skrevet
  • Premium Medlem

For å kommentere litt, så lever SESM Rio Amason i beste

vellgående.Der er godt med flytrafikk der.

Hviss der er noen som er i tvil, søk på internett og se

at det er en god del turist virksomhet der.Det oppereres

vel med små maskiner,inn og ut fra Rio Amason.

Det er nok ikke noe Microsoft har funnet på å lage eller

bugs.

Skrevet

SESM ligger nok i bunnen av et gammelt vulkankrater, så den er nok realistisk i fs.

 

Jan Roar Rød

Skrevet

Prøvde krateret en tur nå, og det er ganske greit å komme både ut og inn. Ved avgang på bane 30 kom jeg meg ut ved å ta en venstre 270 graders sving og følge fjellsida bortover. Reduserte vekt til kun ett menneske og fuel til ca 10%. Prøvde også maskinen på en høydetest, og fikk den opp i 19011 fot. "" Brukte Real Air sin C172. Da jeg landa hadde jeg i overkant av 1% fuel i tankene, ikke helt etter boka, men veldig praktisk på en sånn tur.

Skrevet
  • Premium Medlem

Det jeg mest undrer meg over akurat AQY (Girdwood),er di

2 store kranene, gul/blå hva di gjør der.Men ellers

så er den vel ikke slik i virkligheten,som Microsoft har annlakt den,langs fjellsiden.Den er nok et gått stykke

lengere fra fjellet,og ellers så er det vel,hovedsaklig

glasier flygning med helikopter, som foregår der.

Skrevet

Fløy på flyplassene mellom kl 14:10-28.

 

LAKO:

 

Takeoff: Gikk bra, kom meg i luften uten altfor store probs.

Landing: Gikk fint, med et brått stur på slutten.

 

Rwy 01

 

SESM

 

Takeoff: Gikk bra. Kom i luften

Landing: Finfin, her og.

 

Rwy 30

 

AQY

 

T/o : Enkelt

Landing: Vanskelig! Ikke established før jeg var over rwy, crosswind og turbulens gjorde landingen vanskelig.

 

Rwy 19

 

Flyet var Maule M-7-260

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …