Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei,

Om fjorten dager skal jeg Australia, og det meste av reisen går i en 747-400 fra Malaysian Airlines. På nettet kan man bestille seteplass før man sjekker inn (alle seter untatt de ved nødutgang). Hvis man ønsker litt bedre plass er det da en fordel å sitte på første rad bak toalettene eller "kjøkkenet"? Malaysia Airlines har jo egne skjermer i ryggen på sete foran deg. Hvordan blir dette på disse setene?

Mvh,

Espen Torgersen

Skrevet
Hei,

Om fjorten dager skal jeg Australia, og det meste av reisen går i en 747-400 fra Malaysian Airlines. På nettet kan man bestille seteplass før man sjekker inn (alle seter untatt de ved nødutgang). Hvis man ønsker litt bedre plass er det da en fordel å sitte på første rad bak toalettene eller "kjøkkenet"? Malaysia Airlines har jo egne skjermer i ryggen på sete foran deg. Hvordan blir dette på disse setene?

Mvh,

Espen Torgersen

Jeg vet desverre ikke, men blir gjerne med og sjekker?

""""""""

Skrevet

Vil anta at skjermene enten er montert i veggen foran deg, eller som de er på 1st. class at du bare kan folde de ut fra armlenet på stolen..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …