January 28, 200422 yr Hei, Om fjorten dager skal jeg Australia, og det meste av reisen går i en 747-400 fra Malaysian Airlines. På nettet kan man bestille seteplass før man sjekker inn (alle seter untatt de ved nødutgang). Hvis man ønsker litt bedre plass er det da en fordel å sitte på første rad bak toalettene eller "kjøkkenet"? Malaysia Airlines har jo egne skjermer i ryggen på sete foran deg. Hvordan blir dette på disse setene? Mvh, Espen Torgersen
January 28, 200422 yr Hei, Om fjorten dager skal jeg Australia, og det meste av reisen går i en 747-400 fra Malaysian Airlines. På nettet kan man bestille seteplass før man sjekker inn (alle seter untatt de ved nødutgang). Hvis man ønsker litt bedre plass er det da en fordel å sitte på første rad bak toalettene eller "kjøkkenet"? Malaysia Airlines har jo egne skjermer i ryggen på sete foran deg. Hvordan blir dette på disse setene? Mvh, Espen Torgersen Jeg vet desverre ikke, men blir gjerne med og sjekker?
January 28, 200422 yr Vil anta at skjermene enten er montert i veggen foran deg, eller som de er på 1st. class at du bare kan folde de ut fra armlenet på stolen..
January 28, 200422 yr Å sitte i nærheten av toalettene er ingen fordel, det blir altfor mye folk som går frem og tilbake.