Gå til innhold

Featured Replies

• Svar 79
  • Visninger 19,3k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Kan jeg få bli med også?

Jeg har "litt" erfaring innen fly repainting!

Skrevet

Via mail? Isåfall visst dere trenger min så er den sas_737@msn.com

Skrevet

Hvis dere tenker på å lage side i FrontPage kan jeg kanskje være behjelpelig med å styre unna sånt svineri. Rop ut! (mail=mkrwii@start.no)

Skrevet

Blir dette noe av? Vi har jo noen medlemer allerede, håper bare det er nok av dem! ""

Skrevet
""
Skrevet

Gledelig nyhet ""

Skrevet

i'm inn men når vi har onnlinekvelder der vi har training og slikt er det mulig og lage en egen MPserver der man slipper og koble seg opp med SqawckBox? har nemlig problemer med VATSIM. dette er tatt opp før og jeg har prøvd ALT! skjønner ikke ka som er feil. Men IVAO tror jeg er no problem og logge på og IVAO står jo for InternasjonalVirtualAirlineOrganization. OBS! Jeg er proff på narvik-Bodø og røst. Dere har vel tenkt og ta de rutene som de faktisk driver? her er hjemmesiden deres: KatoAir

Skrevet

Men det er ikke obligatorisk å fly online, og det er heller ikke så sikkert at det blir så mange online-kvelder i begynnelsen "" En egen server kan nok kanskje bli litt vanskelig

Skrevet

Da er det bare for lederen å ta kontakt med meg, så skal vi se hva vi kan finne på til dere. Dette har skjedd fort. Ønsker dere all lykke og hell. ""

Min e-post adresse er:

aadnelie@online.no

Ådne

Skrevet
Men det er ikke obligatorisk å fly online, og det er heller ikke så sikkert at det blir så mange online kvelder i begynnelsen ""

det jeg mente var at vi kunne ha training kvelder. Ok det med at egen server blir vanskelig. Da kan jo jeg og noen flere dra på FS.no for T&Goes på Narvik. (hovedbase er der).

Jeg melder meg gjerne som KatoAir_ATC. Kunne ha foretrukket RogerWilco men fordi de ferreste har det og pga. at jeg mangler Mic (Mikrofon) så blir det litt vannskelig. Micen min er ødelagt.

Skrevet

Hvor skal dere få tak i panel til Do228'en?

For jeg driver nemlig å snekrer sammen et 228-panel nå(blir nok ikke DF-standard, men bedre en ingen ting ""). Si i fra om dere er intressert!

Skrevet

Når skal vi begynne dette? "" Jeg kan vell kanskje painte en cessna 208 i kato air jeg da (Om jeg finner paint kit!) ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …