Fredrik Bachke Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 nope.... tror ikke det... det var snakk om at d skulle bli noe av det, men jeg hørte ikke noe mere om det Quote
Simen F Røiseland Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 Det var jeg som tenkte på å starte det, men det ble aldri noe av det Dessverre.. Men vi kunne selfølgelig gått sammen og dannet KATO VA sammen Det ble litt for vanskelig å starte alene når jeg har ganske dårlig kunnskap med å lage web-sider Quote
Andreas Eriksen Posted December 9, 2003 Author Posted December 9, 2003 Ja hvis vi hadde hadt noen som kunne ha gjort det. Min erfaring med websider er liiiiiiiiiiiiten Quote
Ådne Lie Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 Jeg kan ikke lage websider, men jeg hjelper gjerne dere med råd og veiledning. Ådne Quote
Simen F Røiseland Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 Ja, gjerne det hvis det bli noe Du har jo erfaring fra VNAX Quote
Fredrik Bachke Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 og jeg har jo laget kato-air fly (d.228) (ligger i filbiblioteket) Quote
Rune Barmark Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 Jeg er litt interessert, har evt. hosting for en "liten" side. Har litt erfaringer med sider. Det hele er bare om jeg har så mye tid til å fly sammen med andre, men jeg kan prøve så godt jeg kan! Ta kontakt om dere vil Rune Quote
Simen F Røiseland Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 Flott! Er det noen som er med på dette da? Quote
Rune Barmark Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 Meeeg! De som vil være med kan jo "melde seg på" nedover her. Så får vi diskutere hvem som blir hva Rune Quote
Rune Barmark Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 Andreas, er jeg med i planene? Rune Quote
andreas a berg Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 Jeg blir også med.Klart det.Kan godsjenne pirepser jeg.Eller noe annet da Quote
andreas a berg Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 Kommer jeg inn i planene??? PLease har altid hatt lyst å være en eller annen leder i et virtuelt fly selskap Quote
Christian Jones Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 Fjortisser som lager VA bare for å være sjef... Prøv heller de litt mer seriøse VA'ene. Quote
andreas a berg Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 Mente ikke å være sjef mente å være med å Drive ET VA selskap hvist det var bedre?? Driter i hvilket stilling har bare lyst til å være med Quote
Rune Barmark Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 Fjortisser som lager VA bare for å være sjef... Prøv heller de litt mer seriøse VA'ene. Her prøver vi å ordne til et nytt VA, så kommer du å kritiserer? Lag et selv, så skal i allefall jeg le! Vi er en knapp halvtime ut i vår VA-opplevelse, tenk litt før du snakker for høyt her! Rune Quote
andreas a berg Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 Har ikke kritiesert noe. Hva er det jeg kritiserer da. Synes det bare er tøft med VA selskaper. Er jeg for sent ute?? Hvist jeg er så heller si i fra om det. Quote
Guest Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 Har ikke kritiesert noe. Hva er det jeg kritiserer da. Synes det bare er tøft med VA selskaper. Er jeg for sent ute?? Hvist jeg er så heller si i fra om det. Å herrejesus...her leser vi innleggene godt ja. Rune siktet til Christian, ikke deg. Quote
andreas a berg Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 ops.Unskyld RUNE.Det var ikke meningen.Håper det går greit. Quote
Henrik Bjørlo Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 Ønsker dere lykke til med VAet, og håper at folk kan slutte å være sånne drittunger som Jones var her! Quote
andreas a berg Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 Kan jeg Være med??Eller er det for mange?? Bare si i fra om det er en stilling ledig Quote
Henrik Bjørlo Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 Det må da være mulig å vente litt lengre enn 25 minutter før man får svar Andreas?! Quote
Recommended Posts