Skrevet 9. desember 2003 21 år nope.... tror ikke det... det var snakk om at d skulle bli noe av det, men jeg hørte ikke noe mere om det
Skrevet 9. desember 2003 21 år Det var jeg som tenkte på å starte det, men det ble aldri noe av det Dessverre.. Men vi kunne selfølgelig gått sammen og dannet KATO VA sammen Det ble litt for vanskelig å starte alene når jeg har ganske dårlig kunnskap med å lage web-sider
Skrevet 9. desember 2003 21 år Forfatter Ja hvis vi hadde hadt noen som kunne ha gjort det. Min erfaring med websider er liiiiiiiiiiiiten
Skrevet 9. desember 2003 21 år Jeg kan ikke lage websider, men jeg hjelper gjerne dere med råd og veiledning. Ådne
Skrevet 9. desember 2003 21 år Jeg er litt interessert, har evt. hosting for en "liten" side. Har litt erfaringer med sider. Det hele er bare om jeg har så mye tid til å fly sammen med andre, men jeg kan prøve så godt jeg kan! Ta kontakt om dere vil Rune
Skrevet 9. desember 2003 21 år Meeeg! De som vil være med kan jo "melde seg på" nedover her. Så får vi diskutere hvem som blir hva Rune
Skrevet 9. desember 2003 21 år Jeg blir også med.Klart det.Kan godsjenne pirepser jeg.Eller noe annet da
Skrevet 9. desember 2003 21 år Kommer jeg inn i planene??? PLease har altid hatt lyst å være en eller annen leder i et virtuelt fly selskap
Skrevet 9. desember 2003 21 år Fjortisser som lager VA bare for å være sjef... Prøv heller de litt mer seriøse VA'ene.
Skrevet 9. desember 2003 21 år Mente ikke å være sjef mente å være med å Drive ET VA selskap hvist det var bedre?? Driter i hvilket stilling har bare lyst til å være med
Skrevet 9. desember 2003 21 år Fjortisser som lager VA bare for å være sjef... Prøv heller de litt mer seriøse VA'ene. Her prøver vi å ordne til et nytt VA, så kommer du å kritiserer? Lag et selv, så skal i allefall jeg le! Vi er en knapp halvtime ut i vår VA-opplevelse, tenk litt før du snakker for høyt her! Rune
Skrevet 9. desember 2003 21 år Har ikke kritiesert noe. Hva er det jeg kritiserer da. Synes det bare er tøft med VA selskaper. Er jeg for sent ute?? Hvist jeg er så heller si i fra om det.
Skrevet 9. desember 2003 21 år Har ikke kritiesert noe. Hva er det jeg kritiserer da. Synes det bare er tøft med VA selskaper. Er jeg for sent ute?? Hvist jeg er så heller si i fra om det. Å herrejesus...her leser vi innleggene godt ja. Rune siktet til Christian, ikke deg.
Skrevet 9. desember 2003 21 år Ønsker dere lykke til med VAet, og håper at folk kan slutte å være sånne drittunger som Jones var her!
Skrevet 9. desember 2003 21 år Kan jeg Være med??Eller er det for mange?? Bare si i fra om det er en stilling ledig
Skrevet 9. desember 2003 21 år Det må da være mulig å vente litt lengre enn 25 minutter før man får svar Andreas?!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.