Gå til innhold

Featured Replies

• Svar 79
  • Visninger 19,3k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Det var jeg som tenkte på å starte det, men det ble aldri noe av det "" Dessverre.. Men vi kunne selfølgelig gått sammen og dannet KATO VA sammen "" Det ble litt for vanskelig å starte alene når jeg har ganske dårlig kunnskap med å lage web-sider

Skrevet

Jeg er litt interessert, har evt. hosting for en "liten" side. Har litt erfaringer med sider. Det hele er bare om jeg har så mye tid til å fly sammen med andre, men jeg kan prøve så godt jeg kan! ""

Ta kontakt om dere vil ""

Rune

Skrevet

Mente ikke å være sjef mente å være med å Drive ET VA selskap hvist det var bedre??

Driter i hvilket stilling har bare lyst til å være med

Skrevet
Fjortisser som lager VA bare for å være sjef... "" Prøv heller de litt mer seriøse VA'ene. ""

Her prøver vi å ordne til et nytt VA, så kommer du å kritiserer? Lag et selv, så skal i allefall jeg le!

Vi er en knapp halvtime ut i vår VA-opplevelse, tenk litt før du snakker for høyt her! ""

Rune

Skrevet

Har ikke kritiesert noe.

Hva er det jeg kritiserer da.

Synes det bare er tøft med VA selskaper.

Er jeg for sent ute??

Hvist jeg er så heller si i fra om det.

Skrevet
Har ikke kritiesert noe.

Hva er det jeg kritiserer da.

Synes det bare er tøft med VA selskaper.

Er jeg for sent ute??

Hvist jeg er så heller si i fra om det.

Å herrejesus...her leser vi innleggene godt ja. Rune siktet til Christian, ikke deg.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …