Skrevet 4. desember 2003 21 år Jeg skal, sammen med klassen, til Budapest rundt mai/juni. Jeg har da fått den ærverdige oppgaven med å ordne transport . Det passer jo bra i og med at Norwegian starter flyvninger til Budapest i april. Det jeg lurer på er om det i det hele tatt er mulig å få igjennom en kvantumsrabatt. Er det noen av dere som har erfaring med dette tidligere, opererer flyselskaper i det hele tatt med slike ordninger? Tenkte jeg bare skulle forhøre meg litt her før jeg sendte en mail til Norwegian.
Skrevet 4. desember 2003 21 år Er ikkje 100% sikker, men du kan kanskje få grupperabatt ja. Men ville nå ta kontakt med Norwegian eg. Er ikkje forbode å spørja veit du
Skrevet 5. desember 2003 21 år Hvis dere er over ni(9) personer så regnes dere som gruppe. Ta kontakt med dem og be om gruppe booking!
Skrevet 5. desember 2003 21 år Jeg vet at Ryanair ordner meget gunstige rabatter, når det gjelder grupper. Sikkert sånn med Norwegian og!
Skrevet 6. desember 2003 21 år Anbefaler ikke Ryanair hvis dere ikke har lyst å bli stående igjen på flyplassen.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.