Sean Berntsen Posted December 4, 2003 Posted December 4, 2003 Jeg skal, sammen med klassen, til Budapest rundt mai/juni. Jeg har da fått den ærverdige oppgaven med å ordne transport . Det passer jo bra i og med at Norwegian starter flyvninger til Budapest i april. Det jeg lurer på er om det i det hele tatt er mulig å få igjennom en kvantumsrabatt. Er det noen av dere som har erfaring med dette tidligere, opererer flyselskaper i det hele tatt med slike ordninger? Tenkte jeg bare skulle forhøre meg litt her før jeg sendte en mail til Norwegian. Quote
TOS Posted December 4, 2003 Posted December 4, 2003 Er ikkje 100% sikker, men du kan kanskje få grupperabatt ja. Men ville nå ta kontakt med Norwegian eg. Er ikkje forbode å spørja veit du Quote
Vidar Martinsen Posted December 5, 2003 Posted December 5, 2003 Hvis dere er over ni(9) personer så regnes dere som gruppe. Ta kontakt med dem og be om gruppe booking! Quote
Aleksander Berge Posted December 5, 2003 Posted December 5, 2003 Jeg vet at Ryanair ordner meget gunstige rabatter, når det gjelder grupper. Sikkert sånn med Norwegian og! Quote
Guest Posted December 6, 2003 Posted December 6, 2003 Anbefaler ikke Ryanair hvis dere ikke har lyst å bli stående igjen på flyplassen. Quote
Recommended Posts