Ronny Stenseth Posted November 30, 2003 Posted November 30, 2003 Heisan! Jeg pröver å 'filme' litt med programmet FRAPS. Det funkar ju veldig bra, men det skulle värt moro å editere filmen etterpå. Den lagres i AVI formatet, og flere av de movie editerings programmene jeg har kan bare gjöre enklere saker med den. Noen forslag? Quote
Håkon Aarøen Posted November 30, 2003 Posted November 30, 2003 Er det Windows MovieMaker du tenker på? Du har jo en del muligheter her, men er det ikke godt nok så er vel Adobe Premiere et godt program å avansere til! Quote
Ronny Stenseth Posted November 30, 2003 Author Posted November 30, 2003 Ja, jeg har testet Movie maker, samt Pinnacles studio 8. Effekter som jeg gjerne skulle få til er det å kjöre visse biter i slow motion f.eks, og det får jeg ikke til i movie maker. Den muligheten finns ju i Pinnacles programmet, men der får jeg ikke lastet inn AVI filen. Ok, jeg skal se om jeg finner en demo av Premier, kanskje kan den hjelpe meg. Quote
Henrik Bjørlo Posted November 30, 2003 Posted November 30, 2003 Sonic Foundry Vegas Video 4.0 er mitt tips! Vel så bra som Adobe Premiere! Quote
Ronny Stenseth Posted November 30, 2003 Author Posted November 30, 2003 Takker, da skal sjekke opp den også. Quote
Recommended Posts