Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Skal ut og fly om ei vekes tid med widerøe, og i den forbindelse lurer eg på om nokon der ute har fått gleda det er å i sitte i cockpit hos widerøe? Sist eg reiste med dei såg var nemlig en av ylvis-karane med flyet og han sat i cockpit! Så det eg lurer på er kor eg eventuelt kan henvende meg med ein slik forespørsel, og om eg muligens har for dårlig tid?? Siter
Vidar Martinsen Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Nå vet ikke jeg hvor du skal reise ut i fra, men ett tips kan jeg gi deg. Spør personalet når du sjekker inn om de har mulighet til å forhøre seg med kapteinen om det hadde vært mulig for deg å sitte i cockpit. Ved små stasjoner så er det stortsett de samme personene som sjekker deg inn, som gjør vekt og balanse og de har naturligvis lettere for å spørre kapteinen. Jeg jobbet selv ved Narvik flyplass før Widerøe sluttet å fly der og jeg tror ikke jeg noen gang var borti noen som fikk nei til å sitte i cockpit så lenge operative forhold tilsa at det var greit. Men husk, det verste du kan få er nei... Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Sist eg reiste med dei såg var nemlig en av ylvis-karane med flyet og han sat i cockpit! Og Vegard Ylvisåker er en av "våre" Sjekk Simmerlisten Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Skrevet 27. oktober 2003 Okei... takker for svar! Får sjå om eg har motet til det når eg kjem på flesland.... Siter
knut s syvertsen Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Hei. Ja det er mulig men ingen ingen garanti. Du kan forhøre deg i "gate" eller spørre C/A . Det kan være mange grunder til å si nei og like mange til å si ja. Med hilsen Knut Sverre Syvertsen http://home.online.no/~knutss/ Siter
Steinar Grindstein Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Det er store muligheter for at du få sitte i cocpitn hos Widerøe. Hadde selv 5-6 turer i cocpittn hos Widerøe ifjord. Jeg spurte hvær gang jeg reiste med de, og fikk nei kun en gang. Lykke til, og god tur Med vennlig hilsen Steinar Grindstein Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.