Skrevet 19. oktober 2003 21 år Vi trenger: Route mannager,fleet manager og en aircraft designer (jeg blir og vurdere hvem som er best hvis det blir mange som melder seg) skriv på forumet.
Skrevet 19. oktober 2003 21 år Har vel noe med dette å gjøre. http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=&Board=UBB5&Number=173529&Forum=All_Forums&Words=2911&Match=Username&Searchpage=1&Limit=25&Old=allposts&Main=173271&Search=true#Post173529]nettside Tror Per Kristian får en tøff jobb med å velge blant den enorme massen som prøver å skvise seg inn døren hans for å få jobb.
Skrevet 19. oktober 2003 21 år For ei røre. Du må presntere mer om hva det gjelder. Hva heter det, osv..... Ble litt galt å presenetre på den måten der. Ådne
Skrevet 19. oktober 2003 21 år Synes det virker veldig godt organisert og bra tilrettelagt jeg! Regner med at alle, slik som jeg gjør, husker den forrige posten hvor han forklarte dette VA'et nøye...!!
Skrevet 19. oktober 2003 21 år Va'et heter Virtual Norsk Helikopterservice & lufttransport. Jeg kan love at dette blir et bra va (hvis vi får nok piloter). Dere finner nok detaljer på denne posten
Skrevet 21. oktober 2003 21 år Jeg blir gjerne medlem jeg.....jeg leita faktisk etter virtual lufttransport idag...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.