Posted October 19, 200321 yr Vi trenger: Route mannager,fleet manager og en aircraft designer (jeg blir og vurdere hvem som er best hvis det blir mange som melder seg) skriv på forumet.
October 19, 200321 yr Har vel noe med dette å gjøre. http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=&Board=UBB5&Number=173529&Forum=All_Forums&Words=2911&Match=Username&Searchpage=1&Limit=25&Old=allposts&Main=173271&Search=true#Post173529]nettside Tror Per Kristian får en tøff jobb med å velge blant den enorme massen som prøver å skvise seg inn døren hans for å få jobb.
October 19, 200321 yr For ei røre. Du må presntere mer om hva det gjelder. Hva heter det, osv..... Ble litt galt å presenetre på den måten der. Ådne
October 19, 200321 yr Synes det virker veldig godt organisert og bra tilrettelagt jeg! Regner med at alle, slik som jeg gjør, husker den forrige posten hvor han forklarte dette VA'et nøye...!!
October 19, 200321 yr Va'et heter Virtual Norsk Helikopterservice & lufttransport. Jeg kan love at dette blir et bra va (hvis vi får nok piloter). Dere finner nok detaljer på denne posten
October 21, 200321 yr Jeg blir gjerne medlem jeg.....jeg leita faktisk etter virtual lufttransport idag...