Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hørte på radioen at Braathens hadde solgt verkstedet på Sola til Pratt & Whitney (eller hvordan det skrives). Stemmer dette eller tar jeg helt feil??

MVH

Ådne Askildsen

 

Skrevet

....og dermed tjener Braathens 450 millioner kroner på å selge et verksted som de ønsket å legge ned for fire år siden......

------------------

Morten

Skrevet

Får håpe de tar seg bryet med å leie verkstedet / arbeidskraft derfra framover nå da, selv om de ikke tjener noen penger.. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif'>http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

Fløy forresten en 737-500 (LN-BRN tror jeg) fra Kristiansund til Oslo forrige uke, og den var fortsatt i gamle farger, så den hadde nok ikke vært på verksted på en stund. Skulle ikke Braathens painte de om neste gang de skulle på service ? Er jo en stund siden de begynte med det der nå. Men jeg kom helskinnet fram. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

------------------

Morten Steen

http://www.airpics.com" TARGET=_blank>AirPics.Com

http://www.aerofind.com" TARGET=_blank>AeroFind.Com

Skrevet

Planen er at de skal leie tjenestene av Pratt & Whitneye (som er kjøperen) de neste årene. Flyene males om til de nye heslige fargene etter D sjekken.

Skrevet

Det er mange varianter av lakk akkurat nå. TUF ville Bondeviken ha flagget i halen på Afrikatur. Rakk bare flagget og ikke resten. - TUX skal bare fly 1 år til i BRA og er derfor helhvit med kun flagg i halen.

En utfordring for dere som snekrer FS 737!

 

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …