September 2, 200322 yr Det ble mye tull med den. http://home.online.no/~harra-n/f16.WMV Vad tykker ni?
September 2, 200322 yr Litt hakkete kamerabevegelser, men ellers digger jeg sånne hjemmelagede 'filmer'.
September 2, 200322 yr Author Ja, det var det jeg mente med tull. Skulle egentlig ha towerview, men været passet ikke så bra til det.
September 2, 200322 yr Da har jeg et spørsmål: Hvordan lager du slike filmer fra flightsimmen? Jeg har prøvd med activcamera men det ble bare tull. Har ofte benyttet replay og kunne tenkt meg å lagre den i et format som kan vises slik. Hvordan????
September 2, 200322 yr Tror han bruker FRAPS. Kan det stemme Morten? Det er ikke anbefalt for å ta opp mens du flyr, heller record replay. En video laget av meg i fraps www.fraps.com
September 2, 200322 yr Hvorfor?Heller screenshots. Hvorfor ikke begge deler? Fattet ikke helt poenget med det innlegget? Spar spydigheten til en annen anledning...
September 2, 200322 yr Author Hvorfor? Heller screenshots. Fordi film er mye stiligere enn ss. Her får du se hvordan jeg lander, ikke bare at jeg svir gummi.
September 2, 200322 yr Hehe, har akkurat sett Ice Age, og lo godt da jeg så avataren din, Morten. Ice Age må være tidenes beste animasjonsfilm..!
September 2, 200322 yr Ice Age må være tidenes beste animasjonsfilm..! Det er den, inntil du ser Finding Nemo...
September 3, 200322 yr Spar spydigheten til en annen anledning... Øh, spydigheter? Morten spurte jo hva man syns, så svarte John. Det var ingen forbehold om _bare_ positiv respons...
September 3, 200322 yr Author Hmm, han sa jo ikke egentlig hva han mente. Alt han spurte om var jo hvorfor jeg heller ikke tok bilder.
September 3, 200322 yr Jeg kunne brukt flere ord.Det jeg mente var ; Hvorfor har du postet dette her og ikke under Screenshots.Morten er såpass aktiv på forumet at det var vel en grunn.Den tror jeg nå at jeg har fått med meg og det var ikke spydig ment.
September 3, 200322 yr Jeg kunne brukt flere ord.Det jeg mente var ; Hvorfor har du postet dette her og ikke under Screenshots.Morten er såpass aktiv på forumet at det var vel en grunn.Den tror jeg nå at jeg har fått med meg og det var ikke spydig ment. Sånn å forstå . Må bare beklage for mitt spydige svar. Jeg som skulle vasket munnen med såpe .
September 3, 200322 yr Da får jeg kaste meg på bølgen å si at jeg misforsto vel litt av hvert jeg også Når enden er god osv