Skrevet 20. august 2003 21 år Er det noen som vet om et program som kan brukes til å lage .fx(effekt)-filer til FS2002(Jeg har PRO)?
Skrevet 20. august 2003 21 år Du finner alt du trenger å vite for å lage effekter her: http://download.microsoft.com/download/FlightSim2002/Install/sdk/W982KMeXP/EN-US/Specialeffects_SDK.exe
Skrevet 20. august 2003 21 år Produkt? Det er bare en SDK som forteller hvordan .fx-systemet er oppbygd - i god gammel Microsoft-stil (les:mangelfullt). Når du tweaker en effekt må du lagre den med nytt navn for hver gang, oppdatere navnet i aircraft.cfg, reloade aircraft i FS9. Vanvittig tungvindt. Oppdaterer du kun posisjonen holder det med reload-user-aircraft (kan 'hot-keyes'). Beste plassen å teste en effekt på er som smoke-effekt på ett fly. Har lagd "para-dropper markører", dustcropper (for cubben), nye acrostriper, landingslys (sprites og splash) osv osv på denne måten. I tillegg kan effekter plasseres ut som scenery.
Skrevet 20. august 2003 21 år Forfatter Nå har jeg jaget en liten test, men hvordan får jeg den på et fly som smoke-effekt?
Skrevet 20. august 2003 21 år Når du tweaker en effekt må du lagre den med nytt navn for hver gang, oppdatere navnet i aircraft.cfg, reloade aircraft i FS9. Vanvittig tungvindt. Oppdaterer du kun posisjonen holder det med reload-user-aircraft (kan 'hot-keyes'). Kristian B.
Skrevet 20. august 2003 21 år Forfatter Jeg har laget en ny effekt, og vil ha den inn i et fly, som smoke-effekt!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.