Åke Lindberg Skrevet 22. februar 2000 Skrevet 22. februar 2000 Titta på förstasidan där Silent Wings presenteras. Otroligt bra scenery med undantag från himlen, som ser ut som en regnbåge. Cockpit och instrumentpanel är heller ingenting att hänga i julgran. Men i övrigt verkar det toppen. Det här är något som världen väntat på! Att kunna bli bogserad upp i luften och sedan njuta av ett flott scenery. Hoppas bara att det går att importera scenery från Norway98, Swedflight och övriga världen också. Det blir snart tjatigt att enbart kunna flyga i södra Norge. Det skall gå att importera plan gjorda med FlightShop. Hoppas också att det går att använda plan gjorda med Aircraft99 och att det går att lägga in andra paneler. Då blir det en försäljningssuccé! Åke Lindberg Siter
Olav M. Rønningen Skrevet 22. februar 2000 Skrevet 22. februar 2000 Henger meg på dette! Jeg synes det ser aldeles glimrende ut så langt. Håper inderlig at den blir tilgjengeligjort da en seilflysim av dette kaliberet lenge har stått på ønskelisten min. mvh Olav Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.