February 22, 200026 yr Titta på förstasidan där Silent Wings presenteras. Otroligt bra scenery med undantag från himlen, som ser ut som en regnbåge. Cockpit och instrumentpanel är heller ingenting att hänga i julgran. Men i övrigt verkar det toppen. Det här är något som världen väntat på! Att kunna bli bogserad upp i luften och sedan njuta av ett flott scenery. Hoppas bara att det går att importera scenery från Norway98, Swedflight och övriga världen också. Det blir snart tjatigt att enbart kunna flyga i södra Norge. Det skall gå att importera plan gjorda med FlightShop. Hoppas också att det går att använda plan gjorda med Aircraft99 och att det går att lägga in andra paneler. Då blir det en försäljningssuccé! Åke Lindberg
February 22, 200026 yr Henger meg på dette! Jeg synes det ser aldeles glimrende ut så langt. Håper inderlig at den blir tilgjengeligjort da en seilflysim av dette kaliberet lenge har stått på ønskelisten min. mvh Olav
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.