Skrevet 26. juli 2003 21 år Såvidt jeg vet,ble Color Air nedlagt for etpar år siden,og da vil det være umulig å få tak i SELVE Color Air...
Skrevet 26. juli 2003 21 år Såvidt jeg vet,ble Color Air nedlagt for etpar år siden,og da vil det være umulig å få tak i SELVE Color Air... Og hvis du legger bittelitt vilje i å forstå hva han skriver så skjønner nok du hva han mener..
Skrevet 26. juli 2003 21 år Såvidt jeg vet,ble Color Air nedlagt for etpar år siden,og da vil det være umulig å få tak i SELVE Color Air... Og hvis du legger bittelitt vilje i å forstå hva han skriver så skjønner nok du hva han mener.. Selvfølgelig skjønner jeg hva han mener.. IRONI,kalles det,skjønner du
Skrevet 26. juli 2003 21 år Var ikke Color Air Norsk da? Litt rart for et Dansk flyselskap å kalle det første flyet sitt som "Ålesund" og de påfølgene flyene med andre Norske byer... Lars
Skrevet 26. juli 2003 21 år Var det ikke karene som drev Color Line da som startet et lavpris flyselskap, som gikk konkurs etter kort tid i drift.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.