Kim Jørgen Brenna Posted July 26, 2003 Posted July 26, 2003 Er det noen som vet hvor man kan få color air i freeware? Quote
Aleksander Rønning Posted July 26, 2003 Posted July 26, 2003 Såvidt jeg vet,ble Color Air nedlagt for etpar år siden,og da vil det være umulig å få tak i SELVE Color Air... Quote
Lars Chr. Hansen Posted July 26, 2003 Posted July 26, 2003 Såvidt jeg vet,ble Color Air nedlagt for etpar år siden,og da vil det være umulig å få tak i SELVE Color Air... Og hvis du legger bittelitt vilje i å forstå hva han skriver så skjønner nok du hva han mener.. Quote
Aleksander Rønning Posted July 26, 2003 Posted July 26, 2003 Såvidt jeg vet,ble Color Air nedlagt for etpar år siden,og da vil det være umulig å få tak i SELVE Color Air... Og hvis du legger bittelitt vilje i å forstå hva han skriver så skjønner nok du hva han mener.. Selvfølgelig skjønner jeg hva han mener.. IRONI,kalles det,skjønner du Quote
Kim Jørgen Brenna Posted July 26, 2003 Author Posted July 26, 2003 Mener det nedlagte danske selskapet alså! Quote
Lars K. Rønes Posted July 26, 2003 Posted July 26, 2003 Var ikke Color Air Norsk da? Litt rart for et Dansk flyselskap å kalle det første flyet sitt som "Ålesund" og de påfølgene flyene med andre Norske byer... Lars Quote
Roy Gjæringen Posted July 26, 2003 Posted July 26, 2003 Var det ikke karene som drev Color Line da som startet et lavpris flyselskap, som gikk konkurs etter kort tid i drift. Quote
Recommended Posts