Dag Johansen Skrevet 15. februar 2000 Skrevet 15. februar 2000 står det på forsiden, og de strømmer inn [image]http://flightsim.online.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Dere som har tenkt å sende inn slike må holde dere innenfor de kravene jeg skrev på forsiden. Til nå har jeg fått inn fem slike bannere, og fire av disse har jeg endret for å få de innenfor kravene.... Bannerne må være 468X60 pixler - ikke mindre og slettes ikke større. De må ikke være over 12 Kb - dette er viktig siden jeg ikke kan garantere at de som styrer disse annonsene vil godkjenne filstørrelser over dette. ------------------ Dag Johansen Siter
Tor Nielsen Skrevet 16. februar 2000 Skrevet 16. februar 2000 Hei Dag. En liten ting. Pass på så ikke disse siden blir overfylt av reklame, da vil folk gå lei ganske fort. ------------------ Have a Nice Flight! Tor Nielsen www.Europeflight.com Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.