February 15, 200026 yr står det på forsiden, og de strømmer inn [image]http://flightsim.online.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Dere som har tenkt å sende inn slike må holde dere innenfor de kravene jeg skrev på forsiden. Til nå har jeg fått inn fem slike bannere, og fire av disse har jeg endret for å få de innenfor kravene.... Bannerne må være 468X60 pixler - ikke mindre og slettes ikke større. De må ikke være over 12 Kb - dette er viktig siden jeg ikke kan garantere at de som styrer disse annonsene vil godkjenne filstørrelser over dette. ------------------ Dag Johansen
February 16, 200026 yr Hei Dag. En liten ting. Pass på så ikke disse siden blir overfylt av reklame, da vil folk gå lei ganske fort. ------------------ Have a Nice Flight! Tor Nielsen www.Europeflight.com
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.