Skrevet 14. mai 2003 21 år 59 år gamle Polly Vacher er på sin andre flytur verden rundt.Den engelske kvinnen skal samle inn penger til handikappede som ønsker å gå på flykurs.Mandag landet hun alene i Tromsø på vei til nordpolen.Hun blir i Tromsø noen dager pga at været enda er for dårlig til å fly til Svalbard.Grunnen til at hun flyr verden rundt er for å forteller om stipendet de handikappede kan søke om.Dristoff og overnatting får 59 åringen sponset.Og hun regner med å legge bak seg 65000 kilometer på turen fra pol til pol i flyet sitt en Piper. Turen til Polly kan følges fra nettsidene www.worldwings.org
Skrevet 14. mai 2003 21 år Du finner bilder fra hennes stopp på Flesland på AirPics.Com. Det er ganske interessant å lese i dagboken hennes om hvordan det går med flygingen. Får håpe hun kommer seg vel frem!
Skrevet 14. mai 2003 21 år Forfatter Ja får håpe det..Ferden over Nordpolen blir både lang og øde,og heller ikke helt ufarlig.
Skrevet 15. mai 2003 21 år Mener å ha sett det flyet der i en dokumentar på Discovery... Mulig det var på Flightplath eller noe... Lars
Skrevet 15. mai 2003 21 år Var bortom og snakka med ho her i Tromsø på tirsdag.. Mens ho fyllte fuel.. Hadde endel fueltanker ombord ja, i tillegg til vingtankene, så hadde ho 3 inne i kabinen.. Alle setene bortsett fra ett var fjerna... Rimelig fullastet maskin ja.. Og så kunne man få navnet sitt på vingen for 250,-... Det fikk jeg vite etterpå.. Hadde jo vært kult å ha autografen sin ved siden av Prins Charles' sin...
Skrevet 15. mai 2003 21 år Det som jeg synes er litt artig er at alle stedene hun skal innom står listet opp....her er det muligheter for en skikkelig jorden rundt tur i FS for de som har lyst Jeg fikk ihvertfall en liten 'spire' i meg.
Skrevet 15. mai 2003 21 år Hadde sikkert hvert kult med en jorden rundt tur i fs, men man måtte ha tatt tiden til hjelp. Men så er det vell litt mer spennende og fly jorden rundt i virkeligheten, da treffer man iallefall mennesker.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.