Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tøff 59 åring flyr fra pol til pol.

Featured Replies

59 år gamle Polly Vacher er på sin andre flytur verden rundt.Den engelske kvinnen skal samle inn penger til handikappede som ønsker å gå på flykurs.Mandag landet hun alene i Tromsø på vei til nordpolen.Hun blir i Tromsø noen dager pga at været enda er for dårlig til å fly til Svalbard.Grunnen til at hun flyr verden rundt er for å forteller om stipendet de handikappede kan søke om.Dristoff og overnatting får 59 åringen sponset.Og hun regner med å legge bak seg 65000 kilometer på turen fra pol til pol i flyet sitt en Piper.

Turen til Polly kan følges fra nettsidene www.worldwings.org

Var bortom og snakka med ho her i Tromsø på tirsdag.. Mens ho fyllte fuel.. Hadde endel fueltanker ombord ja, i tillegg til vingtankene, så hadde ho 3 inne i kabinen.. Alle setene bortsett fra ett var fjerna... Rimelig fullastet maskin ja..

Og så kunne man få navnet sitt på vingen for 250,-... Det fikk jeg vite etterpå.. Hadde jo vært kult å ha autografen sin ved siden av Prins Charles' sin...

Det som jeg synes er litt artig er at alle stedene hun skal innom står listet opp....her er det muligheter for en skikkelig jorden rundt tur i FS for de som har lyst "" Jeg fikk ihvertfall en liten 'spire' i meg. ""

Hadde sikkert hvert kult med en jorden rundt tur i fs, men man måtte ha tatt tiden til hjelp. Men så er det vell litt mer spennende og fly jorden rundt i virkeligheten, da treffer man iallefall mennesker.