Skrevet 18. mars 2003 21 år sannhet med visse modifikasjoner..... De kan overta samtlige ruter som sas og braathens har (det var ivertfall det jeg leste). Men slik jeg leste postingen din hørtes det ut som om at braathens overtar absolutt alt innen rutetrafikk i norge, hehe.
Skrevet 18. mars 2003 21 år [color:"red"]MEN HVOR SKAL SAS FLY DA?[/color] Dersom Spanair flyr i Sør-Europa, Air Botnia i vest, Braathens i Norge. Da har vi Sverige, Danmark og transatlantiske turene igjen! Eller har de flere ruter?
Skrevet 18. mars 2003 21 år Om du tar en titt på sidene til SAS på rutetabellene vil du se at det finnes utenlands ruter. http://ibp2.scandinavian.net/timetable/TimeTabSelectView.asp?MKT=NO
Skrevet 18. mars 2003 21 år Ingen problem, jeg stusset såpass over saken at jeg måtte "etterforske" litt jeg også. Trist ad de ikke kan konkurere på prise i innenlandsrutene....
Skrevet 18. mars 2003 21 år Forfatter Men slik jeg leste postingen din hørtes det ut som om at braathens overtar absolutt alt innen rutetrafikk i norge, hehe.
Skrevet 19. mars 2003 21 år Har på følelsen at behovet for blodtrykk-medisin til VG-avisbud i Stavanger kommer til synke kraftig når SAS ikke lenger flyr i Norge....
Skrevet 19. mars 2003 21 år Men slik jeg leste postingen din hørtes det ut som om at braathens overtar absolutt alt innen rutetrafikk i norge, hehe.
Skrevet 19. mars 2003 21 år Hmmmm.. Det høres nesten ut at Braathens har endelig "vunnet" over stat-flyselskapet til slutt... Bare synd at de ble kjøpt av det samme selskapet!! Kanskje skjebnens hevn??
Skrevet 20. mars 2003 21 år Kan bra si at det som blir skrevet i artikkelen ikke er helt korrekt. Det er en ting som heter virksomhetsoverdragelse, så SAS kan ikke bare gi noen fly til Braathens hvis det skulle pase seg slik. Det er ikke så lett som det her blir fremstillt
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.