March 18, 200322 yr sannhet med visse modifikasjoner..... De kan overta samtlige ruter som sas og braathens har (det var ivertfall det jeg leste). Men slik jeg leste postingen din hørtes det ut som om at braathens overtar absolutt alt innen rutetrafikk i norge, hehe.
March 18, 200322 yr [color:"red"]MEN HVOR SKAL SAS FLY DA?[/color] Dersom Spanair flyr i Sør-Europa, Air Botnia i vest, Braathens i Norge. Da har vi Sverige, Danmark og transatlantiske turene igjen! Eller har de flere ruter?
March 18, 200322 yr Om du tar en titt på sidene til SAS på rutetabellene vil du se at det finnes utenlands ruter. http://ibp2.scandinavian.net/timetable/TimeTabSelectView.asp?MKT=NO
March 18, 200322 yr Ingen problem, jeg stusset såpass over saken at jeg måtte "etterforske" litt jeg også. Trist ad de ikke kan konkurere på prise i innenlandsrutene....
March 18, 200322 yr Author Men slik jeg leste postingen din hørtes det ut som om at braathens overtar absolutt alt innen rutetrafikk i norge, hehe.
March 19, 200322 yr Har på følelsen at behovet for blodtrykk-medisin til VG-avisbud i Stavanger kommer til synke kraftig når SAS ikke lenger flyr i Norge....
March 19, 200322 yr Men slik jeg leste postingen din hørtes det ut som om at braathens overtar absolutt alt innen rutetrafikk i norge, hehe.
March 19, 200322 yr Hmmmm.. Det høres nesten ut at Braathens har endelig "vunnet" over stat-flyselskapet til slutt... Bare synd at de ble kjøpt av det samme selskapet!! Kanskje skjebnens hevn??
March 20, 200322 yr Kan bra si at det som blir skrevet i artikkelen ikke er helt korrekt. Det er en ting som heter virksomhetsoverdragelse, så SAS kan ikke bare gi noen fly til Braathens hvis det skulle pase seg slik. Det er ikke så lett som det her blir fremstillt
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.