Jump to content

Featured Replies

sannhet med visse modifikasjoner.....

De kan overta samtlige ruter som sas og braathens har (det var ivertfall det jeg leste).

Men slik jeg leste postingen din hørtes det ut som om

at braathens overtar absolutt alt innen rutetrafikk i norge, hehe.

[color:"red"]MEN HVOR SKAL SAS FLY DA?[/color]

 

Dersom Spanair flyr i Sør-Europa, Air Botnia i vest, Braathens i Norge.

Da har vi Sverige, Danmark og transatlantiske turene igjen!

 

Eller har de flere ruter?

Har på følelsen at behovet for blodtrykk-medisin til VG-avisbud i Stavanger kommer til synke kraftig når SAS ikke lenger flyr i Norge.... ""

Hmmmm.. Det høres nesten ut at Braathens har endelig "vunnet" over stat-flyselskapet til slutt... Bare synd at de ble kjøpt av det samme selskapet!! Kanskje skjebnens hevn??

Hva skal SAS med så stor flåte da ?

Kan bra si at det som blir skrevet i artikkelen ikke er helt korrekt. Det er en ting som heter virksomhetsoverdragelse, så SAS kan ikke bare gi noen fly til Braathens hvis det skulle pase seg slik. Det er ikke så lett som det her blir fremstillt

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...