Skrevet 14. mars 2003 21 år Hei og hopp! Hva er forskjellen på ENOS_T_CTR og ENOS_V_CTR ...? Takker for svar!
Skrevet 14. mars 2003 21 år Jeg tror ENOS_V_CTR er med voice, og med T, er det med tekst... Bare gjetter nå altså!
Skrevet 14. mars 2003 21 år I den forbindelse det vat det i dag, så tittet jeg på atis til ENOS_T_CTR. Der stod det at han bare var der for å følge med eller noe sånnt.
Skrevet 15. mars 2003 21 år I den forbindelse det vat det i dag, så tittet jeg på atis til ENOS_T_CTR. Der stod det at han bare var der for å følge med eller noe sånnt. Hehe. Det var online test. Hadde STU examen i går jeg med Hans T betyr ikke tekst, men training.
Skrevet 16. mars 2003 21 år Forfatter I den forbindelse det vat det i dag, så tittet jeg på atis til ENOS_T_CTR. Der stod det at han bare var der for å følge med eller noe sånnt. Hehe. Det var online test. Hadde STU examen i går jeg med Hans T betyr ikke tekst, men training. Ok, takk Georg!
Skrevet 16. mars 2003 21 år I den forbindelse det vat det i dag, så tittet jeg på atis til ENOS_T_CTR. Der stod det at han bare var der for å følge med eller noe sånnt. Hehe. Det var online test. Hadde STU examen i går jeg med Hans T betyr ikke tekst, men training. Ok, takk Georg! Bare hyggelig
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.