Posted March 14, 200322 yr Hei og hopp! Hva er forskjellen på ENOS_T_CTR og ENOS_V_CTR ...? Takker for svar!
March 14, 200322 yr Jeg tror ENOS_V_CTR er med voice, og med T, er det med tekst... Bare gjetter nå altså!
March 14, 200322 yr I den forbindelse det vat det i dag, så tittet jeg på atis til ENOS_T_CTR. Der stod det at han bare var der for å følge med eller noe sånnt.
March 15, 200322 yr I den forbindelse det vat det i dag, så tittet jeg på atis til ENOS_T_CTR. Der stod det at han bare var der for å følge med eller noe sånnt. Hehe. Det var online test. Hadde STU examen i går jeg med Hans T betyr ikke tekst, men training.
March 16, 200322 yr Author I den forbindelse det vat det i dag, så tittet jeg på atis til ENOS_T_CTR. Der stod det at han bare var der for å følge med eller noe sånnt. Hehe. Det var online test. Hadde STU examen i går jeg med Hans T betyr ikke tekst, men training. Ok, takk Georg!
March 16, 200322 yr I den forbindelse det vat det i dag, så tittet jeg på atis til ENOS_T_CTR. Der stod det at han bare var der for å følge med eller noe sånnt. Hehe. Det var online test. Hadde STU examen i går jeg med Hans T betyr ikke tekst, men training. Ok, takk Georg! Bare hyggelig