Skrevet 21. januar 2003 22 år Er det noen her som kan lage en romhavn til romforgen på http://www.flightsim.no/file/FS2002_-_Fly/Diverse/more9.html ?
Skrevet 22. januar 2003 21 år Forfatter Jeg tenkte på sån oppskjytningsrampe på bakken(eller noen kan lage verdensrommet, så vi kan forske litt ).
Skrevet 23. januar 2003 21 år Forfatter Ja, men det er iriterende å måtte ta av med hjul først, og så stille den rett opp, og så sette på tank og ekstramotorer!
Skrevet 23. januar 2003 21 år Selv om noen hadde lagd scenery for dette så måtte dere tatt av på en rullebane
Skrevet 24. januar 2003 21 år Heisann.. For dere som er interessert i verdensrommet og slikt kan jeg anbefale Orbiter - Space Flight Simulator som lastes ned gratis. Mvh, Thomas.
Skrevet 25. januar 2003 21 år Forfatter Sitat: -------------------------------------------------------------------------------- Jo, med de kraftigste motorene, kan romfergen det. -------------------------------------------------------------------------------- Selvfølgelig! Det både JEG og Arild sa, var at man kan ikke velge å starte rett opp i menyene i FS.. Åååååja, men med romfergen starter man rett opp, før du tipper og kresjer.
Skrevet 25. januar 2003 21 år Men tviler på at hadde hjulpet med noe mer scenery. Får vel bare building-crash
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.