Posted January 21, 200322 yr Er det noen her som kan lage en romhavn til romforgen på http://www.flightsim.no/file/FS2002_-_Fly/Diverse/more9.html ?
January 22, 200322 yr Author Jeg tenkte på sån oppskjytningsrampe på bakken(eller noen kan lage verdensrommet, så vi kan forske litt ).
January 23, 200322 yr Author Ja, men det er iriterende å måtte ta av med hjul først, og så stille den rett opp, og så sette på tank og ekstramotorer!
January 23, 200322 yr Selv om noen hadde lagd scenery for dette så måtte dere tatt av på en rullebane
January 24, 200322 yr Heisann.. For dere som er interessert i verdensrommet og slikt kan jeg anbefale Orbiter - Space Flight Simulator som lastes ned gratis. Mvh, Thomas.
January 25, 200322 yr Author Sitat: -------------------------------------------------------------------------------- Jo, med de kraftigste motorene, kan romfergen det. -------------------------------------------------------------------------------- Selvfølgelig! Det både JEG og Arild sa, var at man kan ikke velge å starte rett opp i menyene i FS.. Åååååja, men med romfergen starter man rett opp, før du tipper og kresjer.
January 25, 200322 yr Men tviler på at hadde hjulpet med noe mer scenery. Får vel bare building-crash