Stig Harald Ådland Skrevet 23. november 1999 Skrevet 23. november 1999 Eg bruker Navdash 2.5.4. og FS98 (norsk scenery på FS2000 syns eg var litt for dårlig). Eg programmerer den og trykker på EXEC, får flyet i lufta, aktiverer autopilot og så kommer problemet: eg prøver å aktivere L NAV og V NAV men dei bare deaktiverer seg med en gang (dette gjelder alle panel). Korleis kan eg få disse to programma til å samarbeide??? Help me, please Hilsen LN-STH Siter
Atle Svanberg Skrevet 28. november 1999 Skrevet 28. november 1999 Hei! Jeg bruker navdash men vet ikke hva som kan være problemet. Prøv å legge inn et spørsmålet i forumet på navdash sin engelske hjemmeside. mvh Atle Svanberg LN-ABS Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 30. november 1999 Forfatter Skrevet 30. november 1999 Not necessary. Eg hadde ikkje fått til å trykke V- og N NAV på det grafiske displayet (Litt sånn putlete å treffe); FMS går eg ut i fra det heter, og då trudde eg det skulle gjøres på en annen måte, men det skulle det altså ikkje. Det var litt dårlig til å svinge, men, men. Mulig eg er litt pirkete no, men, eg skjønte ikkje helt meninga med den "røde L NAV'en". Noen som kan si meg det? Hilsen LN-STH [Edited by Stig Harald Ådland 30-11-1999.] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.