Posted November 23, 199925 yr Eg bruker Navdash 2.5.4. og FS98 (norsk scenery på FS2000 syns eg var litt for dårlig). Eg programmerer den og trykker på EXEC, får flyet i lufta, aktiverer autopilot og så kommer problemet: eg prøver å aktivere L NAV og V NAV men dei bare deaktiverer seg med en gang (dette gjelder alle panel). Korleis kan eg få disse to programma til å samarbeide??? Help me, please Hilsen LN-STH
November 28, 199925 yr Hei! Jeg bruker navdash men vet ikke hva som kan være problemet. Prøv å legge inn et spørsmålet i forumet på navdash sin engelske hjemmeside. mvh Atle Svanberg LN-ABS
November 30, 199925 yr Author Not necessary. Eg hadde ikkje fått til å trykke V- og N NAV på det grafiske displayet (Litt sånn putlete å treffe); FMS går eg ut i fra det heter, og då trudde eg det skulle gjøres på en annen måte, men det skulle det altså ikkje. Det var litt dårlig til å svinge, men, men. Mulig eg er litt pirkete no, men, eg skjønte ikkje helt meninga med den "røde L NAV'en". Noen som kan si meg det? Hilsen LN-STH [Edited by Stig Harald Ådland 30-11-1999.]