-
Opprustning på Torp?
Dette er vel fordi betongen er mye sterkere enn asfalten. Det blir ganske store påkjenninger på varm asfalt når fly skal snu i enden av rullebanen. I sommer var det en periode hvor alle fly måtte rulle til enden før de fikk snu for å gjøre sin backtrack og jeg går utifra at det var pga dette. Tror jeg..
-
Noen Airpics.com screenere som kan hjelpe meg?
Done
-
Ny turbo-diesel EASA sertifisert
Priser Jet A-1 - Statoil Priser AVGAS - Statoil
-
SAS Flight Academy
SAS FA heter nå Oxford Aviation Academy, og dem finner du her
-
ACARS
Dette er jo noe som ligger ute på haugevis med nettsteder. Acarsd.org har f.eks en liste.
-
B767 med Winglets
Noen bilder fra installasjon finner dere hos Airpics.com
-
National Airlines @ SVG
Nå har ikke jeg gjort noe grundig undersøkelse, men det er noe som lukter her... IATA N4 tilhørte vel National Airlines, men dem finnes vel ikke lenger? Fant ikke noen nye som bruker N4 heller. Kanskje det rett og slett er N4753, som er en Gulfstream IV som kommer?
-
Hvem tror dere vinner Tour De France?
Flere som må følge med her nå. Team High Road er nå Team Columbia, og de er med i TdF 2008.
-
Vietnam Airlines på ENGM
I morgen (lørdag) kl 09.00 lokaltid
-
Den store fototråden
Støtter folket over! Det er ikke nødvendig å bruke metoder som forbindes med land som ligger endel østover i forhold til oss.
-
Windshare på finale
Her kan en se et eksempel på hvordan WS kan oppleves
-
Norwegian har vært ute å handlet
Samme typer historier kan du jo lese om fra folk som flyr SAS eller hvilken som helst annet selskap også fra tid til annen. Du hører jo aldri om positive historier i media for det selger jo ikke.
-
Norwegian har vært ute å handlet
Det du sier Kim Jørgen er altså at på bakgrunn av din ene opplevelse med en kansellert flight så kan du si at Norwegian aldri gir ut kompenasjoner hverken for kanselleringer eller ødelagt bagasje?
-
Endnu en doping-skandale i Tour de France
Rykter er dårlig grunnlag for å si at noen er tatt i doping. VG Nett: Tour-sjefen avviser at Soler er dopingtatt
-
GLOBAL RATING STANDARD
Tror kanskje det blir feil å sammenligne de to pga størrelse. Det er betydelig større trafikk i USA enn det er i Norge. Hvis du skulle sitte DEL eller GND på en norsk flyplass som ikke er OSL vil du kanskje få tja 2-3 departures med tilhørende klarering på en time hvis du er heldig?
Espen Otterstad
Medlem
-
Ble med
-
Siste besøk