Gå til innhold

Torgeir Pedersen

Medlem
  • Ble med

  • Siste besøk

  1. Torgeir Pedersen svarte i Frank Ånstads innlegg i et emne i Kaffekroken
    Aileron trim trimmer balanseroret, rudder trim trimmer roret.
  2. Hei Dag Hyggelig a se at du fortsatt er aktiv, det var da jeg fant frem til Flightsim.no i 1999, at interessen tok av, det var der man først oppdaget alle addons som gjorde dette spennende. Husker vi hadde et treff i Oslo sannsynligvis rundt 2000 Torgeir
  3. Torgeir Pedersen endret sitt profilbilde
  4. Hei En annen mulihet er en liten mygg-mikrofon som du legger inne i headsettet. Da får du både ATC, og motorlyd i noelunde riktig styrkeforhold. Torgeir
  5. "Finnes det ingen jorder å lande på utenfor Göteborg? Gress er jo mykere enn metall" Det er nok ikke så enkelt å finne disse jordene i mørket. Tatt i betraktning at det var mørkt, så var nok vegen det beste alternativet, tenk å glidefly ned mot en mørk mark, hvor du ikke aner hva du kommer til å treffe. Da ville jeg foretrekke å lande på en opplyst veg, og håpe at jeg unngikk bilene.
  6. Ja det kan jeg bekrefte Torgeir
  7. Hei Tor Erling Det ligger en god del bilder av Eikerbygdene her : http://www.dfk.no/Arkiv/gallery/ Eller, så kan du jo bli med opp og ta noen selv, jeg flyr i DFK
  8. Hei Jeg brukte denne for et par år siden, fungerte greit. http://www.pwg.nu
  9. Hei Jeg har relativt ferskt PPL-A, og hadde mye nytte av erfaringen med FS under opplæringen. Spesielt instrument og navigasjonstrening, det er fullt mulig og planlegge og gjennomføre en navtur i FS, med bruk av kart, plotter og regneskive, men behøver ikke GPS for å komme dit man skal til den tiden man har beregnet.
  10. Jeg gleder meg Olav M. Jeg hatt mye glede av 737 panelet ditt for FS98
  11. Hei Stig De aller fleste addons har egen hjemmeside, her vil du sikkert finne svaret, adressen står ofte i den dokumentasjonen som følger med.
  12. Dette må jeg prøve bli med på også.
  13. Manualen ligger her. http://www.flightsim.no/file/FS2000_-_Fly/Cessna/
  14. Gratulere Thomas ! Kona di har tydeligvis skjønt poenget. Torgeir
  15. Hei Det er faktisk ganske vanlig at ils aviker fra ryw heading. Grunnen til dette har som regel å gjøre med terrenget rundt flyplassen. Vigra Ålesund eller Sandane er eksempler på ganske store avik mellom ils og ryw heading. Torgeir
  16. Torgeir Pedersen svarte i Kai Arve Melles innlegg i et emne i Kaffekroken
    Hei Kai Hvis det er dynamiske egenskaper du er ute etter, så har Project Freeware noen fine 737, nå er jo siden nede. Men jeg har noen 737 airfiler jeg kan maile deg. Torgeir