Geir Teigo Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Den endringen med navn og emne kommer ikke. Det krever endring i koden. Vedr. nye underfora/kategorier, så er mitt inntrykk at Dag er lydhør for berettigede endringer. Geir P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Er enig med Fredrik, men hvis det ikke lar seg gjøre, er det mulig å bolde emne innføringen slik at den skiller seg mer ut? Kanskje litt større font eller kanskje en annen farge? Eller gjerne en kombinasjon av de 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 ...Eller bare bli vandt med den nye løsningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hei Geir. Jeg synes forslaget til Pasi var greit, savner akkurat det selv. Iogmed at overskriften på denne tråden er: Emne: BETATEST endringer/forbedringer Og første post åpner med: Tips tas i mot Så synes jeg absolutt dette var ett tips til forbedring som burde vurderes. Det er selvfølgelig ingen problemer med å bli vant til en ny løsning på sikt men jeg synes at akkurat det som blir diskutert her kunne med fordel ha fått ett lite løft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 JEg har gjort en forespørsel hos utviklerne på hvordan jeg kan endre kildekoden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Flott å høre/lese.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Er det noen snille barn her inne? BOLD tekst i nyeste innlegg ordna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Kjempeflott Geir, ser mye bedre ut nå ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Supert. Der ble det saker. Mye enklere å få meg seg siste innlegg. Glimrende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 20. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 20. november 2013 Dette ble bra Geir godt jobba Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nordberg Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hei Geir, har to spørsmål i forbindelse med forandringen av forumet. Synes forresten dette ser bra ut, litt tilvenning men det er jo tydelig at det gir muligheter som mange setter pris på. Men så var det dette da 1) Har kommet litt av sporet, bilder som legges inn, skal/bør de ha en bestemt størrelse, eller blir f eks bilder fra min skjerm som er 1920x1200 justert automatisk slik at en slipper en scrollbar? 2) Ble alle innlegg og bilder som ble lagt inn etter/fom tirsdag sist uke borte for godt? Ser at det ikke blir noen oppdatering på "min post" NGA 2.75 framdrift, selv om noen andre tilsynelatende har kommet seg litt etter "sjokket". Ikke det store problemet, men ble litt nyfiken om det nå er like bra å fortsette fordi det ikke blir noen oppdateringer av posten. Som sagt lykke til med forumet i ny drakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 20. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 20. november 2013 Hei Jan Tror jeg kan svare deg på dette Hei sjekket dette med bilder og som du ser i denne tråden http://flightsim.no/forum/smf/index.php?topic=81758.msg655258#msg655258 så blir det scollbar hvis bildene er stort større en 800-600 burde vært auto rezise på bildene så de ble som de er og ved å klikke på de så fikk en opprinnelig størrelse ... Innleggene som ble lagt inn etter/fom tirsdag sist uke borte for godt så vidt jeg forsto i en annen tråd her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 I den posten Robert linker til, ble det lagt inn et bilde tre ganger sånn ca på midten av posten. Disse ble lagt inn mens jeg endret maxgrensen, men maxgrensen har ikke "bakovervirkende kraft". Bilder blir nå redusert til 1200x dersom de er større, men er helt med på ideen om å ha en resize hvor du også har mulighet til å vise full størrelse. Jeg har en tilsvarende funksjon på et annet forum som er gjennomprøvd. Forøvrig er det ingen av de andre bildene i samme post som jeg må scrolle på og jeg har samme oppløsning, men muligens anne zoomnivå. Prøv å holde CTRL inne mens du scroller, så skjønner du. 1200x er nok litt i meste laget for noens skjermoppløsning. På min skjerm ser f.eks. bildene Ernst har lagt ut helt knall ut og syns det vil være synd å gjøre disse mindre i postene. EDIT: Jeg reduserte til 1100 da jeg oppdaget et par px scroll på Ernsts bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 20. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 20. november 2013 Den skjermen jeg testet på har 1280-1024 bare til opplysning ellers er bildene helt fine på 1920-1080 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 1280x1024 teller ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Er det noen snille barn her inne? BOLD tekst i nyeste innlegg ordna Flotte greier, nå ble det brått mye bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Har også fått klarhet i problemet med MSN vs. Skype og vil gjøre denne endringen senere i dag. Har valg om å legge til f.eks. google+, irc, yahoo etc., men her er det vel først og fremst Skype og google som er aktuelle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Geir, Jeg tror det er på tide å begrense masingen til tapatalk. Den er direkte aggressiv, og jeg blir snart aggressiv selv. Jeg kan ikke laste den ned her på den andre siden av kloden, og jeg syns det holder at jeg sier nei en gang, ikke hver bidige dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 da har jeg sendt den meldingen på en liten ferie... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Har også fått klarhet i problemet med MSN vs. Skype og vil gjøre denne endringen senere i dag. Har valg om å legge til f.eks. google+, irc, yahoo etc., men her er det vel først og fremst Skype og google som er aktuelle. Prøvde på et testforum og det ble rot. Lar det være inntil videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.