Edgar Hansen Skrevet 20. januar 2002 Skrevet 20. januar 2002 Squawkbox tuner ikke roger wilco automatisk når jeg dobbelt-klikker ATC i ATC-directory. Det fungerte i et par flygninger i begynnelsen. Siter
Arnt Kalseth Skrevet 20. januar 2002 Skrevet 20. januar 2002 Heisann, For at det der skal fungere, må du klikke for at du skal bruke RW i SB'en, når du starter denne opp. Eller tar det enkelte ganger noe tid før den svitsjer over. Spesiellt hvis det er en del trafikk online. Siter
Edgar Hansen Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Skrevet 27. januar 2002 Hei,jeg leste i SB forumet at roger wilco kan ha problemer når server skrives med bokstaver f.eks. vitez.net. Hvis det endres til 24.27.240.147/ATC call-sign skal det virke. Siter
Stig Sandnes Skrevet 1. februar 2002 Skrevet 1. februar 2002 Hei. Har aldri hatt problemer med at RW ikke tuner seg selv når jeg dobbelklikker på en ATC i ATC-listen i SB! Tror du må skriv inn denne adressen for rw i det derre connect-greia og krysse av for at du skal bruke roger wilco Adressen: rw.tt.luth.se Mvh Major Stig Sandnes NK & SQ-Leader 331 Bodø HFS, VNoAF [ 01-02-2002: Endret av: Stig Sandnes ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.