Jan Kristiansen Skrevet 17. januar 2002 Skrevet 17. januar 2002 Terminlista for vinter/vårprogramet Treningskveldene er nå lagt ut. Klikk her Terminliste Da er det bare å melde Dere på som vanlig. Alle ønskes velkommen. Jan Kristiansen ACCNOR5 Online Traning Manager accnor5@vaccn.org Siter
Jan Kristiansen Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Skrevet 17. januar 2002 Beklager feil link over Prøv her Terminliste Jan Kristiansen ACCNOR5 Siter
Roy Olav Hordvik Skrevet 18. januar 2002 Skrevet 18. januar 2002 Hei. Et spørsmål til "treningssjefen" JEg forstår det slik at controllere blir ratet, og stiger i gradene. Er det noe slikt system hos VATSIM? Eller skjer det bare i de ulike VA? Som pilot savner jeg tilbakemelding på det jeg gjør og ikke gjør. Hva er rett, hva er feil, hva er unødvendig osv. ER det treningskveldene som er rett forum for dette, eller er det andre plasser også der man kan få tilbakemelding på utførelse og stil? Siter
Jan Kristiansen Skrevet 19. januar 2002 Forfatter Skrevet 19. januar 2002 Hei Ja Controllere i VATSIM kan øke gradene sine ved å ta tester. Dette kan du finne mere forklaring på Her Piloter må vel være med i ett VA for å få samme "følelse" Treningskveldene er ett tiltak vi i VACC Norge har kjørt lenge, her er det primært nye piloter og ATC opplegget baserer seg på, men vi ønsker alle velkomne til disse kveldene. Her kan man prøve og feile, gå i pause om man vil, spørre og få hjelp underveis, råd og vink. Kort sagt vi trener på å være ATC eller pilot, slik at man kan få en forståelse av hvordan "ting og tang" gjøres. Så kom bli med på disse kveldene utover vinteren. Ta en titt Her Med hilsen Jan Kristiansen Online Traning Manager accnor5@vaccn.org Siter
John Kjetil Hagen Skrevet 23. januar 2002 Skrevet 23. januar 2002 Hei. Jeg er helt ny med online flyging, og tenkte å være med på førstkommende treningkveld. Tror alle programmer på maskinen virker korrekt nå, men får ikke koblet mot treningsserveren. Er det slik at 'treningsserveren er tilgjengelig alle dager' menes alle dager, eller kun treningskveldene fremover ? Jeg klarer ikke connecte til treningsserveren (148.122.208.243). Får heller ikke respons med ping. mvh john kjetil Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 24. januar 2002 Skrevet 24. januar 2002 Hei! Den treningsserveren du har (148.122.208.243) er ute av drift, iallefall for en stund. Bruk denne: IP: 217.8.141.88 Brukernavn: flight Passord: sim Siter
Fredrik Hoel Skrevet 26. januar 2002 Skrevet 26. januar 2002 Blir det noen temakvelder utover da Jan? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.