O85_ Skrevet 12. januar 2002 Skrevet 12. januar 2002 Dette lurer jeg på hva er oxo [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Skrevet 12. januar 2002 Har forresten funnet ut hva AUTODAT er iallefall. Jeg satt med ServInfo mens jeg var pålogget som DG_OBS på PC. Etter en stund ville jeg bare se på ATISen min, ettersom den nyeste versjonen av ServInfo støtter dette. Jeg fikk opp ATISen, og da jeg gikk inn i PC igjen stod beskjeden der: "AUTODAT3 has requested your ATIS" Jeg prøvde igjen, for å forsikre meg om at dette var grunnen, og meldingen dukket opp igjen. Da var det mysteriet avklart [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Men jeg lurer fortsatt på hva robot-flight er... Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Skrevet 12. januar 2002 Hei! Når jeg er online på PC, så får jeg noen ganger en melding om at "AUTODAT3 has requested your ATIS." Hva er AUTODAT? En ting til. I PC står det av og til "Robot flight" ved siden av FPen. Hva er dette for noe? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.